O NAS

PCC-Cert – nowoczesna organizacja z tradycjami

Polskie Centrum Certyfikacji PCC-Cert Sp. z o.o. powstało w 2001 roku, w odpowiedzi na potrzeby rynku.
Jesteśmy firmą całkowicie polską, z polskim kapitałem, tworzoną od podstaw. 12.11.2015 roku zmieniliśmy formę prawną w zakresie prowadzonej działalności certyfikacyjnej na PCC-CERT Sp. z o.o.  Sp.k.

 Misja PCC-Cert: Wspieranie klientów w zarządzaniu, w budowaniu coraz doskonalszych organizacji w oparciu o międzynarodowe standardy. ISO
Sprawne prowadzenie działalności certyfikacyjnej poprzez dostarczanie profesjonalnych usług o wysokiej jakości, w uzgodnionych terminach,
odpowiadających wymaganiom współczesnego rynku.

Wizja: PCC-Cert to jednostka nowoczesna, oparta na wiedzy,  jej działalność uwiarygodniona jest przez akredytacje.
To firma ceniona w Polsce i poza jej granicami. Aktywna także w świecie wirtualnym (internet).mapka 2

PCC-Cert dzieli się swoim know how.
Rozwijamy przedstawicielstwa na terenie całej Europy.  Mamy podwykonawców we Włoszech, Rumunii, Chorwacji, Macedonii oraz Bośni i Hercegowinie.  

PCC-Cert obok głównej aktywności, jaką jest certyfikacja systemów zarządzania,
angażuje się w działania na rzecz szeroko rozumianej jakości i doskonalenia.

Wspieramy naukę. Sponsorujemy konferencje i publikacje studentów i pracowników wyższych uczelni.
Sami również zajmujemy się działalnością badawczą tak, by wspomagać naszych klientów w ich działalności. Z efektami naszej pracy można zapoznać się na łamach fachowych czasopism, jak „Problemy Jakości”.

Przykładowo, przedsięwzięciem zrealizowanym przez PCC-Cert i docenionym przez klientów był projekt dedykowany instytucjom sektora publicznego:
Urząd przyjazny klientom czyli piąta  gwiazdka za jakość usług. W badaniu wzięły udział jednostki administracji publicznej, w tym: Urząd Skarbowy w Oleśnie, Urząd Miasta i Gminy w Opatowie, Starostwo Powiatowe w Koninie, Starostwo Powiatowe w Bieruniu, Urząd Miasta w Ostrowie Wielkopolskim, Urząd Miejski w Kaliszu, za co serdecznie dziękujemy. Podobny projekt był zrealizowany dla służby zdrowia: Jakość usługi z perspektywy klienta na przykładzie badań
w sektorze usług medycznych
. Wszystkim osobom, które tak licznie wzięły udział w badaniu, również dziękujemy.

Polityka Bezstronności PCC