BLOG JAKOŚCIOWY

Certyfikaty ISO w branży medycznej

Certyfikaty ISO występują w wielu sektorach rynku. Są to międzynarodowe standardy zarządzania jakością w organizacji. Ich wdrażanie często nie jest obligatoryjne, ale wiele placówek decyduje się na to ze względu na profity związane z implementacją normy. Dotyczy to także służby zdrowia. Przyjrzyjmy się najpopularniejszym certyfikatom ISO w branży medycznej i zobaczmy, dlaczego tak chętnie służba zdrowia decyduje się na wdrożenie normy ISO 9001.

Continue reading

Jak uzyskać certyfikat ISO 9001

Prawdopodobnie już wiesz, że ISO 9001 może zapewnić ogromne korzyści Twojej firmie, w tym jej wewnętrznej działalności, wydajności i rentowności, a także zapewnić korzyści marketingowe i możliwość korzystania z rynków, które są otwarte tylko dla firm posiadających certyfikat ISO 9001. Możesz pozyskać nowych Klientów i jednocześnie dać dowód na to, że Twojej firmie zależy na stałym rozwoju i podnoszeniu kwalifikacji. Jaki jest więc najlepszy sposób na uzyskanie certyfikatu ISO 9001?

Continue reading

Szkolenie na auditora wewnętrznego ISO 9001

W każdym przedsiębiorstwie, w którym obowiązuje norma ISO 9001 musi znajdować się pracownik, który pełni rolę auditora. Jego obecność gwarantuje, iż przeprowadza on okresową kontrolę działów, objętych certyfikacją, dzięki czemu jakość świadczonych usług jest zawsze na najwyższym poziomie. Jednak aby zostać audytorem wewnętrznym, należy przejść odpowiednie szkolenie.

Continue reading

Charakterystyka szkolenia ISO 9001

Niemal każde duże przedsiębiorstwo lub korporacja, ale także wiele małych i średnich firm, decyduje się na wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001. W każdym z tych miejsc musi pracować osoba, która nadzoruje wypełnianie obowiązków, jakie narzuca na wszystkich pracowników certyfikat. Musi zatem posiadać odpowiednie przygotowanie do pełnienia takiej funkcji, którego nabywa podczas odpowiedniego szkolenia.
Continue reading

Certyfikat Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy ISO 45001

12 marca 2018 roku ukazała się norma ISO 45001, której ostateczny termin wprowadzenia to 11 marca 2021. Zastępuje ona obowiązujące wcześniej normy PN-N-18001 oraz OHSAS 18001, a celem jej powstania było ujednolicenie treści względem norm ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015. Co zatem można zyskać dzięki certyfikacji systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy? Continue reading

Przywódca, pracownik, klient – trzy filary sukcesu. Systemy zarządzania jakością

Norma ISO 9001 stanowi skuteczny wyznacznik poziomu jakości, jest też elementem budowania wizerunku zarówno w oczach klientów, jak i kontrahentów. Przede wszystkim jednak wdrożone normy wydatnie wpływają na poprawę procesów wewnętrznych, a tym samym stanowią klucz do osiągnięcia sukcesu rynkowego. Nic więc dziwnego, że norma duży nacisk kładzie na optymalizację relacji w obszarach dotyczących zarządu, pracowników oraz klientów.

Continue reading